User:Dragonòt
From Wikipedia
[Piemontèis]
Dragonòt a l'era lë stranòm ëd mia famija. Ij mè Cè a na blagavo, përchè as disìa ch'aj ciamavo parèj përchè un ëd lor a l'era stàit ant ij Dragon dël Re 'd Sardegna.
Ant costo moment sì, i mè antëressi a son l'informàtica, la lenghìstica e la micologìa. Naturalment la famija a ven prima 'd tut e i na parlo gnanca, coma i parlo nen dl'informàtica, ch'a l'é mè camp ëd travaj.
An lenghìstica i m'antëresso an particolar dle lenghe padanèise, val a dì l'ansema dle lenghe reto-cisalpin-e. Për esse preparà, i l'heu studià 'dcò lenghìstica indoeuròpea e lenghìstica romanza. I faso part dl'[ALP] (Associazion Linguìstica Padaneisa) e i giuto a fé andé anans ël Portal e i Forum dl'ALP.
An micologìa i son particolarment antëressà a cheuje i bolé, ma am dëspias nen ëdcò studieje. I faso part dl'[AMINT], andova i son Tutor per la region Piemont.
[Italiano]
Dragonòt era il soprannome della mia famiglia. I miei antenati ne andavano orgogliosi, perché si diceva che li chiamavano così perché uno di loro era stato nei Dragoni del Re di Sardegna.
In questo momento, i miei interessi sono l'informatica, la linguistica e la micologia. Naturalmente la famiglia viene prima di tutto e non ne parlo neanche, come non parlo dell'informatica, il mio campo di lavoro.
In linguistica mi interesso in particolare delle lingue padanesi, cioè dell'insieme delle lingue reto-cisalpine. Per essere preparato, ho studiato anche linguistica indoeuropea e linguistica romanza. Faccio parte dell'[ALP] (Associazione Linguistica Padanese) e collaboro nella gestione del Portale e del Forum dell'ALP.
In micologia sono particolarmente interessato alla raccolta dei funghi, ma mi piace anche studiarli. Faccio parte dell'[AMINT], dove sono Tutor per la regione Piemonte.